четвъртък, 20 август 2009 г.

Втора Хирургия, д-р Младеновски

Това е първата ми публикация и, за съжаление, трябва да започна с неприятни новини.
Моята майка си остана без глас заради един прехвален хирург от Втора хирургия. Както всички в България, и ние потърсихме връзки, за да я оперират и "всичко да е наред" - като се разбираше, естествено, че ще платим - след като го препоръчват. И ето какъв и-мейл написах до шефа на Втора хирургия, но с копие и до самия доктор - естествено, отзвук никакъв - август е все пак, хората си почиват.

"Уважаеми професор Яръмов,

Бих искала да получа обяснение от Вашата клиника как така моята майка остана без глас след операция на доброкачествен тумор на щитовидната жлеза през март месец тази година, извършена от д-р Младеновски? За такава възможност не бе споменато преди операцията при консултация с доктора.

След консултации с лекари от Исул и Транспортна болница се истанови пареза на нерва или, просто казано, срязване на нерва. Затова ли платихме сумата от 1100 лева на д-р Младеновски, за съжаление на ръка, без бележка и на четири очи, както обикновено става в такива случаи? Естествено той ще каже, че няма такова нещо. Здраве да е - не ми е жал за парите, вие, лекарите, заслужавате много повече, жал ми е за майка ми, която, въпреки че е е на 70 години, не заслужава състоянието, в което е сега.

Докога ще си мълчим в такива случаи и ще вдигаме рамене? Станалото, станало. Ако знаехме, че има такава вероятност, щяхме да си помислим, това е направо наказание - като имате предвид, че тя е учителка и разчиташе да дава уроци, за да не остава на мизерната си пенсия и да разчита на мен!

Можете ли да ми обясните с думи прости защо лекар, препоръчан като най-добрият във Втора хирургия, си остави ръцете?
Защото е видял възрастна жена и си е казал, много важно? ДОКОГА? Това можеше да е неговата майка!

Каквото и да пиша, да се възмущавам, да вдигам скандали, да пиша в преса, нищо няма да върне гласа на майка ми, за което е виновен д-р Младеновски.
Трима лекари го потвърдиха.

Александра Станева

Е, една приятелка ме упрекна, че съм била много мека, даже прекалено "възпитана". Аз го написах с пълното съзнание, че не мога да променя нещата. Поне да си излея мъката тук.

И ще се опитам да мисля позитивно и да си повтарям, че гласът на майка ми ще се върне - на куково лято!

1 коментар:

Unknown каза...

Гл.асист.Др.Младеновски е уникален хирург и той ми спаси живота през 1993 на 29 юли!;) Благодаря Ви Докторе!!!